piątek, 5 października 2012

Finał BK769, BK768

    Zgodnie z tym co pisałem, poniżej zamieszczam zdjęcie ukończonego obrazka z kolekcji DMC BK769. Po prawej stronie zamieszczam drugi obrazek z tej serii który ukończyłem tuż przed rozpoczęciem "Petersburga" o symbolu BK768. Sami zdecydujcie, który jest ładniejszy.
 
   Podsumowując obrazek jest bardzo prosty w wykonaniu i polecam wszystkim początkującym. Składa się z pojedynczych elementów, które razem stanowią integralną całość. Tak jak pisałem na początku we wzorze dokonałem kilku zmian:
  • zamieniłem kanwę. Oryginalnie producent wraz z zestawem dołącza kanwę DMC 16' (63 krzyżyki na 10 cm), natomiast ja używam kanwy znacznie drobniejszej DMC 25' (100 krzyżyków na 10 cm). W efekcie spowodowało to zmniejszenie obrazka o ok 40%
  • producent zaleca wykonanie obrazka 3 rodzajami krzyżyków: pełne krzyżyki z użyciem dwóch pasm muliny, pełne krzyżyki z użyciem jednego pasma muliny oraz półkrzyżyki. W mojej wersji wszystkie krzyżyki wykonane oryginalnie z 2 pasm muliny wykonałem z użyciem jednego pasma natomiast dla zachowania pierwotnego efektu krzyżyki wykonane za pomocą jednego pasma jak również półkrzyżyki zostały wykonane przeze mnie półkrzyżykami
  • kolory muliny pozostały bez zmian, chociaż długo się zastanawiałem czy użyć złotej nitki (E3821 w hafcie z fiołkami), nie lubię używać tego tupu muliny natomiast koniec końców zrobiłem tak ja jest we wzorze.
Mam nadzieję, że wkrótce oba obrazki będą w ramkach.





   W weekend przedstawię Wam kolejny projekt, który prawdę mówiąc jest już ukończony. Niewielki obrazek w tematyce florystycznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)